Veelgestelde vragen
Ik heb ook verlichting geplaatst, hoe komt mijn adres op de kaart?
Klik hier om het formulier in te vullen om jouw adres toe te voegen.
Hoe verwijder ik mijn adres van de kaart?
We vinden het jammer dat je stopt! Stuur een e-mail naar afmelden@goudaverlicht.nl met hetzelfde mailadres als waarmee het adres is aangemeld. Gebruik als onderwerp van de mail “Verwijderen van kaart” en wij halen het adres z.s.m. van de kaart.
Kan ik een budget krijgen voor mijn versiering?
Wil je het groots aanpakken? Doe dan gerust een budgetaanvraag bij GoudApot! Klik hier voor de website van GoudApot. Natuurlijk is dit ook mogelijk voor kleinere projecten. Houd er wel rekening mee dat de aanvraag enige tijd in beslag kan nemen.
Moet ik elke avond de verlichting aanzetten?
Dit is wel de bedoeling om teleurstellingen te voorkomen. Het kan natuurlijk gebeuren dat dit een avond niet lukt, helaas voor de bezoeker, maar hopelijk maakt het volgende adres de route weer goed. Staat je verlichting alleen op bepaalde dagen (bijvoorbeeld het weekend) aan? Vermeld dit dan in het aanmeldformulier bij extra informatie, dan plaatsen wij dat ook op de kaart.
Mijn verlichting zet ik alleen aan in het weekend, kan ik meedoen?
Jazeker, geef dit aan bij het aanmeldformulier dan plaatsen wij dat ook aan op de kaart.
Ik zie foto’s op de homepage, kan ik mijn foto ook plaatsen?
Ja dat kan! Klik hier om je foto te uploaden. Na goedkeuring wordt je foto zichtbaar in het fotoalbum.
Hoe wordt er omgegaan met mijn privacy?
Hiervoor hebben wij een privacy beleid, klik hier om deze te bekijken.