Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ik heb ook verlichting geplaatst, hoe komt mijn adres op de kaart?

Klik hier om het formulier in te vullen om jouw adres toe te voegen.

We vinden het jammer dat je stopt! Stuur een e-mail naar afmelden@goudaverlicht.nl met hetzelfde mailadres als waarmee het adres is aangemeld. Gebruik als onderwerp van de mail “Verwijderen van kaart” en wij halen het adres z.s.m. van de kaart. 

Wil je het groots aanpakken? Doe dan gerust een budgetaanvraag bij GoudApot! Klik hier voor de website van GoudApot. Natuurlijk is dit ook mogelijk voor kleinere projecten. Houd er wel rekening mee dat de aanvraag enige tijd in beslag kan nemen.

Dit is wel de bedoeling om teleurstellingen te voorkomen. Het kan natuurlijk gebeuren dat dit een avond niet lukt, helaas voor de bezoeker, maar hopelijk maakt het volgende adres de route weer goed. Staat je verlichting alleen op bepaalde dagen (bijvoorbeeld het weekend) aan? Vermeld dit dan in het aanmeldformulier bij extra informatie, dan plaatsen wij dat ook op de kaart.

Jazeker, geef dit aan bij het aanmeldformulier dan plaatsen wij dat ook aan op de kaart.

Ja dat kan! Klik hier om je foto te uploaden. Na goedkeuring wordt je foto zichtbaar in het fotoalbum.

Hiervoor hebben wij een privacy beleid, klik hier om deze te bekijken.